Retur in 30 de zile
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 30 de zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vandute si expediate de SIGRID SRL. Fie trimiteti formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării, fie duceti produsul într-un showroomul SIGRID SRL cu adresa din anexa 1.
Serviciul Retur in 30 de zile nu afecteaza in niciun fel drepturile legale de retur in 14 zile pentru comert la distanta. Detalii despre dreptul la retragere:
Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Conditii generale pentru returul produselor vandute de SIGRID SRL:
In cazul in care produsul se returneaza in Showroom si modalitatea de plata a fost transfer bancar, returul banilor se face tot prin transfer bancar, si nu in numerar la casierie.
>> Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
>> Produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit, in ambalajul original, complete cu toate accesoriile si documentele aferente.
>> In cazul in care un produse este returnat desfacut, acesta va fi acceptat la retur doar daca este in stare perfecta fara a prezenta urne de utilizare sau deteriorare atat produsul cat si ambalajul sau accesoriile
>> In cazul in care produsele returnate nu sunt in stare originala sau prezinta deteriorari ale ambalajului, accesoriilor sau produsului in sine, lucru care ar face imposibila vanzarea catre un alt client la pretul initial, se va accepta returul dar cu penalizarea clientului returnator cu un procent de 30% din valoarea produselor returnate.
>> Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
>> Dacă produsele de returnat au fost însoțite de eventuale cadouri, trebuie returnate și acestea.
>> Dacă ati cumpărat mai multe produse de același fel și vreti să le returnati pe toate, asigurati-va că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
In cazul in care doriti sa returnati produse, este necesar ca in perioada mentionata mai sus sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsele, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, e-mail. In acest scop, puteti folosi modelul de retragere alaturat (anexa 1).
De asemenea, puteti completa si transmite electronic la adresa info@pro-iluminat.ro formularul standard de retragere sau orice alta declaratie neechivoca. Daca folositi aceasta optiune, va vom transmite prin e-mail confirmarea de primire a cererii de returnare.
Va rugam sa expediati produsele sau sa ni le inmanati direct in Showroomul SIGRID SRL, cu adresa din anexa1, obligatoriu insotite de bonul fiscal aferent, fara intarzieri nejustificate. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 30 zile.
Consecintele returnarii
Daca alegeti sa returnati produsele, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra nu mai tarziu de 30 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a returna produsele.
In cazul in care ne expediati produsele, va informam ca va trebui sa suportati costul returnarii produselor.
In cazul returnarii complete (inclusiv in situatia refuzului de receptie a comenzii sau a imposibilitatii de livrare) a produselor costul transportului achitat de client va fi rambursat. In cazul unei returnari partiale costul transportului efectuat nu va fi rambursat fiind costul transportului produselor receptionate si acceptate de dumneavoastra.
In cazul returnarii sunteti responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor rezultata din manipularea acestora.
In cazul in care produsele returnate nu sunt in stare originala sau prezinta deteriorari ale ambalajului, accesoriilor sau produsului in sine, lucru care ar face imposibila vanzarea catre un alt client la pretul initial, se va accepta returul dar cu penalizarea clientului returnator cu un procent de 30% din valoarea produselor returnate.
Va informam ca ne rezervam posibilitatea a amana rambursarea pana la momentul la care primim produsele sau pana la momentul la care ne-ati furnizat dovada ca ati trimis catre noi produsele ce fac obiectul returnarii.
In masura in care ne-ati indicat un cont bancar vom efectua rambursarea folosind acest cont bancar fara a va percepe comisioane pentru aceasta rambursare. In ipoteza in care nu este posibila folosirea contului bancar va vom contacta pentru a agrea metoda de rambursare.